ماه رمضان


.....فالم ........خوش.......نیست........
by : x-themes


شَهرُ رَمَضانَ شَهرُ اللّه عَزَّوَجَلَّ وَ هُوَ شَهرٌ يُضاعِفُ اللّه‏ُ فيهِ الحَسَناتِ وَ يَمحو فيهِ السَّيِّئاتِ وَ هُوَ شَهرُ البَرَكَةِ؛

ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پاك مى‏كند و آن ماه بركت است.

http://upload7.ir/images/47082619568518690904.jpeg

یه دعای خوشگل بکن...






نظرات شما عزیزان:

89162
ساعت17:11---25 تير 1392
خدایا شرمندگی از مرگ هم بدتره....
تو این ماه عزیز ، هیچکی رو شرمنده ی دیگری نکن.....


زهرا
ساعت17:22---22 تير 1392
اللهم عجل لولیک الفرج

بی نفس
ساعت9:51---22 تير 1392
فقط میتونم بگم دعام کن.........

کاری که من هرشب واست میکنم بی هیچ منتی...شاید برای تسکین خودم....
پاسخ: اگر تنهایی ام چشم مرا بست… اگر دل از تنم افتادو بشکست.. فدای پای قلب آن عزیزی.. که درهر جا که باشد یاد ما هست…


3tigh
ساعت16:39---21 تير 1392
بجه ها الان که دارم این پست و میزارم نزدیک سحره قووووووووووول میدم واستون دعا کنم فقط یه خواهش دارم نزدیک اذان ,سره نماز دعام کنید از نظره روحی داغونم .,تو اوجه جوونی یه شکسته بزرگ تو زندگی خوردم یه حسرت بزرگ تو دلمه,,,مرسی بچه ها....التماس دعا
پاسخ: ولی الان ساعت 16.36 است ها


بهار
ساعت18:49---19 تير 1392
دلــم بــراش تــنــگ شــده....... خـــيــلــي بــهــش فـــكــر مـــيــكــنــم....... مـــيـــگــن اگــه از اعــمــاق وجــودت بــه كـــســي فــكر كــنــي اونــم اون زمــان داره بــهــت فــكــر مــيــكــنــه..... خــــــــدايـــــا يــعــنــي داره بـــهــم فــكــر مــيــكــنــه؟
پاسخ: امیدوارم به فکرت باشه


داغـــــــــــــــــون
ساعت18:35---19 تير 1392
خودم گفتم یه راه رفتنی هست ، خودم گفتم ولی باور نکردم

دارم می رم که تو فکرم بمونی ، دارم میرم دعا کن برنگردم..


** سعيد تنها **
ساعت18:25---19 تير 1392
براي تو،براي چشم هايت... براي من،براي دردهايم... براي ما... براي اين همه تنهايي... اي کاش،،،خدا کاري کند...

سعید
ساعت18:14---19 تير 1392
با این بغض فقط همینو میتونم بگم:
من میدانم
دنیا تو را ازمن خواهد گرفت....
و من می دانم
که نمی شود حواست را پرت کنم
و بخواهم کمی بیشتر بمانی...
چشمهایت
انگار
امتداد تمام ِ جاده های دنیاست...

می روی....و می دانم .....
نفسم می گیرد....
نفسم می گیرد.....

تمام....بچه ها منم دعا کنید


امیر
ساعت18:12---19 تير 1392
خدايا اولين روز از ماه مباركت رو شروع كرديم

تو به حق سفره هاي افطاري نزار هيچ هوايي بدون آدمش زندگي كنه

نزار كه هيچ عشقي رو زمين بيافته ..... خدايا ماها كه اينجا مياييم و مينويسم خيلي تنهاييم نزار با رفتن عشقهامون تنها تر بشيم......
پاسخ:چه دعای احساسی ایشالا که هیچ عشقی رو زمین نمونه...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





19 / 4 / 1392 18:7 |- sahar -|

ϰ-†нêmê§